Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса около 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Да колега стават без проблеми,то 2.0 16 си е така от магазина.
    Не става, шенкели трее се сменят също.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Да колега стават без проблеми,то 2.0 16 си е така от магазина.
      и не само. От 2,5 ТД и 2,5 бензиновия шестак също стават, но... в комплект с макферсона!

      п.п. Късно видях, че Радо вече е отговорил правилно.
      Alfa 155 2.0TS 8V '93
      sigpic
      VW LADAVAGEN '81
      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Не става, шенкели трее се сменят също.

        Колега тебе те почитам ,като един от малкото знаещи във този форум ,ако си прав,то значи ,че ако трее момчето да си сложи, апарати като на моята кола 2.0 16 трее си смени шенкела,аз тука питам,защо,понеже ако си прав ,печелиш бира,
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #19
          Освен шенкелите и рейката е друга
          Общо взето намираш си донор 2,0 16 или 2,5 и сменяш наред - макферсони, шенкели, рейка, дискове, апарати
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Колега тебе те почитам ,като един от малкото знаещи във този форум ,ако си прав,то значи ,че ако трее момчето да си сложи, апарати като на моята кола 2.0 16 трее си смени шенкела,аз тука питам,защо,понеже ако си прав ,печелиш бира,
            Защото болтовете на супорта се разминават с около 1 сантиметър. Ама нека колегата каже, защото въпроса не е към мене, но мисля че е така.
            Alfa 155 2.0TS 8V '93
            sigpic
            VW LADAVAGEN '81
            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
              Освен шенкелите и рейката е друга
              Общо взето намираш си донор 2,0 16 или 2,5 и сменяш наред - макферсони, шенкели, рейка, дискове, апарати

              Аз питам защо трее се сменят шенкелите ,то е ясно ,че ако се сменят шенкелите ,може да се наложи,да си пипа реиката,ма не е и задължително ,ма каде е разликата в спирачното захващане,защо да неможе да си закачи апарати от 20 16 на неговите си шенкели.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Колега тебе те почитам ,като един от малкото знаещи във този форум ,ако си прав,то значи ,че ако трее момчето да си сложи, апарати като на моята кола 2.0 16 трее си смени шенкела,аз тука питам,защо,понеже ако си прав ,печелиш бира,
                разликата е около сантиметър между отворите за захващане на спирачните апарати.Става въпрос за дискове 284мм. и 257мм.Също така има итакива апарати и шенкели за ЛАНЧИА ДЕЛТА 2, а тя е с нормални шенкели от около 27мм. и нпормално отвори за кормилните накрайници,а не подсилените от 35мм. каквито са на 2.5 или 2.0турбо и с по големите отвори за накрайниците (самите накрайници са по дебели).
                '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
                '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                  Защото болтовете на супорта се разминават с около 1 сантиметър. Ама нека колегата каже, защото въпроса не е към мене, но мисля че е така.
                  Той thecleaner задължително знае ,ма трее да каже ,щом на 2.0 16 апаратите са с друго захващне по широко от на 1.8 верига. то тогава на 2.0 16 трее да стават апаратите от 166 ,ма те не стават,тука Радко не бира Шише уски имаш като се видим.

                  ---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

                  Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                  Освен шенкелите и рейката е друга
                  Общо взето намираш си донор 2,0 16 или 2,5 и сменяш наред - макферсони, шенкели, рейка, дискове, апарати
                  Дори да е така да са необходими шенкели от 2.0 16 заради разлика в захващането на апарата,то макферсони не са необходими ,понеже на 1.8 верига и 2.0 16 са еднакви.
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                    Освен шенкелите и рейката е друга
                    Общо взето намираш си донор 2,0 16 или 2,5 и сменяш наред - макферсони, шенкели, рейка, дискове, апарати
                    Могат да се сменят и само външните накрайници на рейката, не е нужно цяла рейка, освен ако не искаш по-къса рейка.
                    Alfa Romeo 155 1.8TS
                    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                    Comment


                    • #25
                      Значи не е "plug & play" работата... не е ли по лесния вариант с адаптери?
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • #26
                        Ясно е всичко ма някои знае ли на колко милиметра са болтовете на 1.8 верига и на колко са на 2.0 16.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #27
                          Захвата наспирачния апарат към "големия" шенкел е100mm междуболтово, мерено център- център на отворите
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Захвата наспирачния апарат към "големия" шенкел е100mm междуболтово, мерено център- център на отворите
                            Това е ясно,ма ние говорим за малкия шенкел,разстояние на 1.8 верига и 2.0 16 понеже и двете са с малкия шенкел,thecleaner си мълчи ,и не иска да сподели инфо.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #29
                              Е.. нали 2.0 16ве с 284 ммдиск, как тогава е с малкия шенкел... или аз бъркам нещо
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Е.. нали 2.0 16ве с 284 ммдиск, как тогава е с малкия шенкел... или аз бъркам нещо
                                Да колега 155 2.0 16 е с малкия шенкел,на 284 мм диск.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X